صوفه الكينج & حمص الكينج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صوفه الكينج & حمص الكينج

نحن دائما فى المقدمه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس...........

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
^^البرنسيسة^^
Admin
^^البرنسيسة^^

المساهمات : 71

يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس........... Empty
مُساهمةموضوع: يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس...........   يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس........... Icon_minitimeالإثنين أغسطس 18, 2008 10:42 am

(كل سنة وانت طيب) يا تامر حسني وتبقى لينا وتعلمنا معنى كلمة (حب) و(أكتر حاجة) بتعجبني ان (عنيا بتحبك) وبقول لكل بنت (يا بنت الإيه) ولكل وحده تتكلم عنك (اسكتي) و(انتي نسيتي نفسك) يا بنت دا تامر انا (الوحيده) اللي (عملت لكل شباب الدنيا قلق) و(كل مرة) (تلفوني برن)ما بردش عشانك (يا نور عيني) (قرب كمان) وانا (قلبي اللي حبك) هيفضل يحبك لأني (أول مرة) أحس كده (لما بتكون بعيد بحضر كلام اقولو) وأوعدك يا تامر متعرفش كلمة (الوحدة) يا (روح قلبي) يا تامر (افتكرلي) ومتخليش اي حاجة تنأثر عليك لأن دا كلو (قسمة ونصيب) وانا (لسه بحبك) وهفضل احبك تامر (قرب حبيبي) بجد عليك يتقال (عيونو دار) و(دنتا واحشني) متقولش (محدش عارف حاجة) انا عارفة ومتقولش (محدش حاسس بيا) انا حاسة متفكها بقى و(خدني معاك) وقول لكل وحده عدت ف حياتك (ربنا يوفقك) وانت بقى (ريح بالك) وعيش حياتك و(أصعب احساس) وانا بعيده عنك ومش قادرة اوصلك ويا تمورة الكل فيك (دايب) يجوز انك (بعيد عن عيني) لاكن قريب من قلبي ولو عايزني اوصف حالتي في بعدك حقولك (أوصفلك)...

flower منقول flower
البرنس
Admin
البرنس

المساهمات : 132

يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس........... Empty
مُساهمةموضوع: رد: يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس...........   يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس........... Icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 10:01 pm

مشكووووووووور يابرنسيسه بس يابرنسيسه انتى غلطانه مش اى حد مش عارف يعنى ايه كلمه حب اى حد بيحب اكيد عارف معنى كلمه حب تلاقى انتى مبتحبيش علشان كده عيزه تامر يعلمك معنى كلمه حب وعلى العموم شكر على موضوعك
^^البرنسيسة^^
Admin
^^البرنسيسة^^

المساهمات : 71

مُساهمةموضوع: رد: يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس...........   يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس........... Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 3:19 pm

البرنس كتب:
مشكووووووووور يابرنسيسه بس يابرنسيسه انتى غلطانه مش اى حد مش عارف يعنى ايه كلمه حب اى حد بيحب اكيد عارف معنى كلمه حب تلاقى انتى مبتحبيش علشان كده عيزه تامر يعلمك معنى كلمه حب وعلى العموم شكر على موضوعك

flower
لا ياتامر انت ما فهمتش قصدى تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامر ده الاحســــــــــــــــــــــــــاســــــــــــــــــــــــ يــــــــــــــــــــــــــعنى مــــــــــــــــــــعنى الحب بمضمونه
bosycat

bosycat

المساهمات : 31

مُساهمةموضوع: رد: يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس...........   يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس........... Icon_minitimeالخميس سبتمبر 04, 2008 8:42 pm

مرسيه ياقمر كفاية انك انتى اللى كتب الكلام انت اكتر واحدة عارفى احساس تامر

تقبلى مرورى يااحلى عبير

يانااااااااااااااااااااس ياهوووووووووووووووووه خشوا وشوفوا الاحسااااااااااااااااااااااااااس...........
صفحة 1 من اصل 1